Procedare la reclamații

Locul de depunere a reclamației este punctul de lucru al vânzătorului menționat în certificatul de garanție / reclamație. Recomandăm depunerea declarației direct la adresa menționată.

Recomandăm ca la produs să se depună formularul de reclamație, de descărcat aici. Cu formularul completat veți accelera real soluționarea reclamației dvs.

În interesul personal clientul asigură ca marfa să fie ambalată într-un ambalaj potrivit și cu protecție suficientă, care corespunde cerințelor de transport a mărfurilor casante și va marca coletul cu simboluri corespunzătoare. Centrul service după rezolvarea reglementară a Reclamației avizează cumpărătorul de preluare a mărfii reparate. Trimiteți marfa la reclamații - dacă este posibil - în ambalajul original. Transportatorul nu răspunde de trimiterile ambalate prost / necorespunzător / insuficient. ATENȚIE - la bunurile reclamate ambalate necorespunzător (insuficient) garanția nu poate fi recunoscută dacă se depistează deteriorare mecanică a produsului la transport.

Este în interesul cumpărătorului să-și controleze bunurile livrate (necompletate sau deteriorare mecanică). După trecerea a 24 de ore o astfel de reclamație nu poate fi valorificată, dacă nu va fi întocmit un proces verbal de daună de la societatea de transport.

Recomandăm:

  • prezentarea documentului ide proprietate a bunului (factură, bon – dacă este posibil copie) sau specificarea simbolului variabil al acestuia
  • certificatul de garanție / reclamație (dacă a fost emis / alăturat la cumpărare)
  • descrierea cât mai clară a defectului, manifestarea acestuia, eventual frecvența apariției

Adresa pentru soluționarea reclamațiilor o găsiți aici.

În cazul oricăror neclarități privind procedarea la reclamații recomandăm să consultați detaliile cu muncitorii noștri la tel.: +420 601 587 104 / +420 266 190 190, eventual e-mail: reklamace@uni-max.cz.