Reclamaţii şi service

Pentru clienţi în HU avem deschis loc pentru înaintarea reclamaţiilor, pentru a simplifica cât mai mult întregul proces.
Marfa poate fi trimisă prin poştă sau serviciul de colectare Trans-o-flex la adresa menţionată mai jos.

Însemnaţi coletul vizibil Sběr pro unitechnic.cz s.r.o..

Trans-o-flex Hungary Kft.
Európa str. 12 (BILK intermodal logistics center, L1 building)
H-1239 Budapest

Pentru mai multe informaţii puteţi contacta centrul call HU la:
ertekesites@uni-max.hu
06/40/900-800

La reclamaţia îndreptăţită plătiţi (conform CCG) doar cheltuielile de transport de la dvs. în depoul Gyál. Recomandăm să atașați la marfă formularul de reclamație completat, care poate fi descărcat aici. Cu formularul completat, probabil, veți accelera soluționarea reclamației dumneavoastră sau a intervenție de service.