VÂNZARE TOTALĂ AICI!   |   Preț corect   |   Livrare avantajoasă   |   1 000+ puncte de ridicare în toată România

Procedura de reclamatie si retur

Este recomandat să iniţiaţi direct clientului, electronic, cererile de reclamaţie sau retururi de produse.

Această opţiune este oferită de serviciul Retino. Pentru a trimite o reclamaţie sau retur este suficient să cunoaşteţi adresa de e‑mail folosită la plasarea comenzii (ideal ar fi să aveţi şi numărul comenzii).

Clientul poate comanda o preluare de acasă pentru un colet cu dimensiuni şi greutate admise de către uni‑max, sau îl poate duce la un punct de ridicare al curierului. Retino generează o etichetă de expediere pentru client, pe care o poate printa şi lipi pe ambalajul produsului returnat. Este important să respectaţi dimensiunea şi greutatea pe care curierul le poate prelua şi livra. Specificaţiile exacte le veţi vedea după alegerea metodei de transport, dar înainte de confirmarea comenzii de transport.

Clientul primeşte o prezentare detaliată a întregului proces de reclamaţie. Există posibilitatea unei comunicări rapide între client şi vânzător, ceea ce accelerează semnificativ gestionarea cazului.

 

Cu excepţia cazurilor în care o altă persoană este desemnată pentru efectuarea reparaţiei, locul depunerii reclamaţiei (exercitarea drepturilor rezultate din neexecutarea conformă a produsului) este sediul vânzătorului la adresa: Hlavní 29 (hala nr. 3 uni‑max), 277 45 Úžice, Cehia, unde acceptarea reclamaţiei este posibilă în funcţie de natura bunului vândut.

Dacă persoana desemnată pentru reparaţie se află la sediul vânzătorului sau mai aproape de cumpărător, cumpărătorul este obligat să raporteze defectul persoanei desemnate pentru reparaţie.

În interesul propriu, cumpărătorul trebuie să asigure ambalarea adecvată și sigură a produsului, într-un material de ambalare care îndeplinește cerințele de transport pentru bunuri fragile, și să marcheze corespunzător coletul. Centrul nostru de service va solicita preluarea produsului reparat după soluționarea reclamației. Produsul returnat trebuie, dacă este posibil, trimis în ambalajul original. Transportatorul nu răspunde pentru trimiteri de reclamație ambalate incorect sau insuficient. ATENȚIE – Dacă produsul este ambalat incorect sau insuficient și suferă daune mecanice în timpul transportului, drepturile rezultând din neexecutarea conformă nu pot fi exercitate.

Adresa necesară pentru gestionarea reclamaţiei o găsiţi aici.

Dacă aveţi întrebări legate de procedura de reclamaţie, vă recomandăm să consultaţi colegii noștri la numărul de telefon +420 266 190 190 sau să trimiteţi un e-mail la adresa: e-shop@uni‑max.ro.

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără justificare în termen de 14 zile. Acest termen expiră la 14 zile de la data primirii bunului de către dvs. sau de către o terță persoană desemnată de dvs., diferită de transportator, sau după:

  1. data primirii ultimului articol, dacă dintr-o comandă au fost livrate articole separat,
  2. data primirii ultimei tranșe ori lot, dacă bunul este livrat în mai multe loturi sau părți, sau
  3. data primei livrări, dacă contractul prevede livrări periodice pe o durată determinată.

Consumatorul nu suportă niciun cost la predarea bunului returnat la depozit (în caz de retragere din contract). Singurul cost este transportul produsului înapoi către adresa vânzătorului, sau către locul de ridicare ales prin serviciul Retino. Restituirea contravalorii se face de obicei în termen de 14 zile de la momentul retragerii.

Reclamaţia, inclusiv remedierea defectului, trebuie soluţionată în termen de treizeci (30) de zile și cumpărătorul trebuie informat, cu excepţia cazului în care se convine altfel cu cumpărătorul. Dacă termenul menționat anterior expiră fără rezultat, cumpărătorul poate renunța la contract sau solicita o reducere adecvată. După finalizarea procesării reclamației, cumpărătorul este anunțat, de preferință telefonic; în caz de indisponibilitate repetată, prin e-mail sau scrisoare. Cumpărătorul este informat despre modul de desfășurare al reclamației, rezultatul acesteia, și se stabilește predarea bunului sau o nouă expediere. Bunul este expediat numai cu acordul cumpărătorului, pentru a evita posibile probleme cauzate de lipsa acestuia la locul de livrare.

În caz de reclamaţii, vânzătorul este obligat să elibereze consumatorului o confirmare care să specifice data exercitării dreptului de defect, obiectul reclamaţiei, modalitatea de soluționare solicitată, și datele de contact ale cumpărătorului pentru informare; această obligație se aplică și persoanelor desemnate pentru reparație. Confirmarea se eliberează imediat după primirea reclamaţiei; în cazuri mai complexe care necesită verificare tehnică, confirmarea va fi emisă în termen de 3 zile lucrătoare.

Pentru produsele care necesită o opinie de service oficială, cumpărătorul primește confirmarea imediat după ce aceasta este emisă de service-ul oficial.

Schimbarea sau returnarea produsului este posibilă numai în stare intactă, de preferință în ambalajul original și cu toate accesoriile.

Vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o confirmare cu data și modul de soluţionare a reclamaţiei, inclusiv dovezi ale efectuării reparaţiei și durata acesteia, precum și motivarea scrisă în caz de respingere a reclamaţiei. Această obligație se aplică și altor persoane desemnate pentru efectuarea reparaţiei.

Nu s-au găsit înregistrări...